Solig torsdag, 18

Härligt asså, 2 soliga dagar i Stockholm! Det är ytterst ovanligt tycker jag. Men jag tyckte mig se några mörka moln längre bort tidigare idag men de drog nog åt andra hållet. Vilket var lika bra för vi vill ha sånt här fint väder ett bra tag nu så att våren kan ta fart på riktigt!
Efter skolan idag gjorde jag lite spontana saker. Tannaz och jag gick in på HM för att kolla lite grejer, Tannaz köpte lite hårprylar och så bar det av till nästa butik, Gina Tricot. Väl inne så fick vi syn på lite klänningar som vi var tvungna att prova. Det slutade med att jag köpte en av dem och den passar väldigt bra när jag och Carro ska festa. Kanske blir premiär för den imorn, på lördag eller när vi faktiskt är helt säkra på att det är riktig fest. Man väl ju inte vara alltför uppklädd när "festen" bara var en filmkväll. Det skulle nog inte bli så kul.
Guuud asså vad jag längtar till helgen. Imorn drar min och Carros festrutin igång igen efter en helgs vila. Carro fick inte gå ut förra helgen och jag hade svinkoppor så det måste tas igen nu. Får se vad vi hittar på men vi ska förmodligen dra med oss Sandra och träffa våra relativt nya kompisar i form av "hockey-grabbar". Det blir nog väldigt nice hur det än blir.
På lördag sen så är det Årsta AIK dag i sjöstadshallen med matcher och gratis våfflor. Jag ska komma dit så tidigt som jag orkar för att min lilla kusin Louise ska kanske komma och kolla när 95:orna spelar för hon funderar på att börja spela handboll med dem. Sen så är det så att jag ska äntligen få träffa min andra kusin Jennifers pojkvän Viktor! Inte bara jag som ser fram emot det utan även Sandra och Carro. Grabben kommer inte få en lugn stund stackarn! Dagen kommer at avsllutas med att vi spelar match mot Westermalm eller "Westis" som Arvid brukar säga. Kanske kan vi få till en vinst denna gång? Det vorde super kul och jag är taggad som fan nu asså!
På kvällen ska jag och Carro och jag träffa Lexie och Fia som vi lärde känna på Andreas fest i Södertälje. Vad vi hittar på det vet jag ännu inte men förmodligen en fest nånstans. Carro pratade om nåt förut.
Och just ja, ska simma imorn på idrotten också med Gaby och andra som missade förra gången. Hoppas vi får upp dockorna från bottnen!

ByeBye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0