Tisdag 3

Vilken märklig dag det har varit idag. Verkade som om den skulle gå helt åt helvete vilket den faktiskt gjorde i början men det blev bättre sen. Man fick sig ett gott skratt också som nog räcker länge.
Historia lektionen gick allt annat än bra. Vår lärare orkade inte leda lektionen och gav oss då ett jobbigt häfte om ryska revolutionen och några frågor till texten Själv tog hon nog en fika. Jag och Gaby "gabbsan" orkade verkligen inte och det blev ju inte bättre av att vi inte fattade frågorna.
Sh-lektionen va då lite bättre med tanke på att Roger är vår enda mänskliga lärare. Men han snackade för mycket och det var inte mycket jag förstod av artikeln han delade ut.
Sen var det matte-prov! Det gick bokstavligen åt helvete. Jag tyckte fan G-frågorna va svåra och tänk då hur VG och MVG-frågorna var. Tror inte att jag fattade frågan ens.
Efter skolan gick jag hem till min kära lilla kusin Jennifer. Var meningen att jag skulle hjälpa henne med kemin för hon skulle ha prov på torsdag. Det visade sig att hon hade svårare kemi än vad jag har och hon går i åttan! Väldigt mystisk lärare hon måste ha... Men sen så tog Jennifer fram en gammal videoinspelning från när hon och Lousie var på Malta 2004. Det var vansinnigt kul att kolla på för där satt de i baksätet på en bil och försökte sjunga "Vill ha dig i mörkret hos mig" samtidigt som de gjorde konstiga miner och skrek och tjoade. Det var helt klart dagens roliga!
Senare på kvällen var det dags för en efterlängtad träning som verkligen behövdes. Dröjde inte länge förrän jag och min ängel Caroline började skratta åt allt kul som händer. Pontus berättade även att vi förmodligen ska åka till Berlin och spela handboll. Och alla vet ju att tyskar e heta så det ser vi fram emot Caroline. Blir nog så att vi åker till Spanien också och kanske beach-handboll i Åhus.
Jaja nog om det, nu efter att ha druckit te och ätit mackor framför Desperate Housewives så gör det ont i halsen. Kanske är allergisk mot teet?! Vore väl lite konstigt, eller?! Är nog bättre imorn men nu ska jag sova, börjar 8.00 imorn med franska. Godnatt

ByeBye <3

Kommentarer
Postat av: caroline

"what happens i berlin stays in beril" eller hur my bitch ? :D<3

2009-03-04 @ 00:31:33
URL: http://cwicklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0