Torsdag 26

Väldigt skönt med studiedag asså! Med tanke på vad som fanns bland allas tankar igår så behövdes verkligen den här dagen. Trots att jag var ledig så gick jag upp tidigt, hade ett litet ärende med Carro först och sen skulle jag hålla Jennifer i handen för hon skulle ta sin andra gardasil spruta. Var meningen att jag skulle "hälsa" på hennes klass sen men så blev det inte. Jag åkte hem istället för att för första gången öppna det såååå otroligt spännande häftet vi fått av idrottslärarna. Innehållet i skiten ska vi ha prov på imorn. Jag har nu läst allt en gång, det tog 4 timmar för jag somnade hela tiden. Ska försöka läsa allt en gång till, sen får det räcka. Inte nog med det så var vår historia lärare så snäll att ge oss en läsläxa på 17 sidor typ. Och med den lilla texten så blir det ganska mycket att läsa. Verkar som om det blir nattsudd igen för igår som höll Simon mig uppe genom msn. Han tyckte som vanligt att jag skulle komma till Södertälje och trolla lite för honom. Men så blev det inte, jag orkar inte.
Så större delen av dagen har jag sovit och pluggat i 15 minuters intervaller. Ändå så är man så där äckligt trött att man bara vill gå och sova. Men nej nej, än är jag inte klar på länge.
Imorn så inleds skoldagen med en minnesstund för Caroline på samlingen som tog sitt liv i tisdags kväll. Ju mer jag tänker på det desto sämre mår jag. Jag tycker så synd om henne som förmodligen har haft de här tankarna länge utan att någon har märkt det på henne. Och så ser jag själv en del ensamma människor i skolan som man egentligen inte riktigt harvtid eller ork att göra något åt. Och det är ju så himla hemskt. Så ska det ju inte vara. Jag börjar få lite panik nu inför imorn. Jag vill inte se det som kommer visas på minnesstunden och jag vill inte höra det som kommer sägas. Men jag vill ändå vara delaktig i det här med tanke på att hon gick i min mentorsklass. Det är lite dåligt faktiskt att inte vi i SPd har umgåtts och lärt länna varandra. Visst tvåorna nollade oss men det är ju allt som vi har gjort med dem. Jag hade ju faktiskt ingen aning om vem Caroline var så därför så känns det lite jobbigt. Känns som om jag borde ha vetat det med tanke på hur många gånger som jag har kollat igenom skolkatalogen. Men nog pratat om det, jag mår bara sämre då.
På fredagkväll får man ju hoppas att min levande bitch Caroline och de andra kan pigga upp mig med lite poker och dricka. Får hoppas på det bästa, vi brukar ju ha väldigt kul på fredagkvällar. Kameran ska med som vanligt men den uppskattas inte på alla håll så det blir nog inte så många publicerade bilder.

ByeBye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0