En solig lördag

Kvällen igår blev väl inte helt som man hade tänkt sig. Det var super mysigt till en början när vi satt i en park i fruängen och grillade. Men sedan blev röken för mycket och Carros astma drog igång och jag kände mig trött och seg. Så vi drog vidare vilket gjorde några väldigt besvikna. Vi ber om ursäkt för det men det är bara att inse att ni har dissat oss så otroligt många gånger. Nu blev det såhär och vi är väl för olika helt enkelt. Jätte synd att vi glider ifrån varandra men vad ska man göra liksom? Varken jag eller Carro vill förlora er som vänner men vår situation är otroligt svår att ta sig ur...
Men som sagt så åkte vi iallafall vidare till Mr S. Jag sov på soffan och somnade till Lady GaGa och en del andra ljud. Mer än så behöver väl inte nämnas!
Vid 7 på morgonen åkte vi hem för att få ytterligare lite sömn och sedan så tänkte vi ses vid 12 för att åka in till stan.
Jag tog inte med min telefon upp så halv 2 vaknade jag med ett ryck och kände shit, vad e klockan?! När jag kom er til min mobil så hade jag 3 sms och 15 missade samtal från Carro. Hon var vid gullmars och väntade på mig så vi bestämde att vi bara skulle chilla i solen idag. Så hon kom hem till mig och vi la oss på solstolarna och stekte. När det blev för varmt tänkte vi spruta vatten på varandra och när vi precis ska börja kommer det in 2 killlar i trädgården och frågar efter min käre bror Axel. Han var som tur var inte hemma, men ändå, pinsamt? LIte senare komme det in 3 killar till i trädgården, dock lite yngre och de hade tydligen lyckats sparka in en boll till mig. Hahah stackarna trodde att vi inte såg dem! Om de hittade bollen vet jag inte.

Nu ikväll var det meningen att jag och Carros skulle festa med Simon i stuvsta. Efter igår så blev jag så sjukt otaggad på att festa och supa så jag pallade verkligen inte åka dit. Så efter många diskussioner om vad som skulle göras slutade det med att Carro åkte dit för att träffa honom och prata lite. Men hon kommer tillbaka till mig sen så vi kan kolla på film och äta popcorn. Mums!

Men medans jag väntar på henne tänkte jag gå och va social med min faster och farbror som åker hem till Norge imorn!

ByeBye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0