Far away from home

Nu sitter jag hemma hos Gaby på värmdö. Hon ska bara hämta lite saker som hon behöver ikväll, vi ska ju grilla och så ska hon sova hos mig sen. Det blir as nice. Jag har även fått träffa hennes 94:a Danne och hennes 93:a Filip. Vi träffade dem på KS, kunskapskolan i Nacka. Skojiga typer det där asså, Danne och Filip. Och just det, jag fick träffa Gabys syster också. Jätte söt och snäll var hon. Skulle önska min lillebror var sådär!
När vi är klara här så ska vi ta oss tillbaka till civilisationen igen och åka hem till mig i Sköndal och hämta lite saker och sedan till Enskede. Det blir en lång eftermiddag det här asså! Men helt klart värt det!

Hahah glömde en sak, jag är nu officielt Filips bitch eftersom jag är Gabys och Gaby är hans.

Jag skulle tro at vi drar snart så...

ByeBye<3

Kommentarer
Postat av: Gaby

Hahah, det är inte så långt ut ju! :P Men njo, du glömde bara att du nu är officielt FIlips bitch :D

2009-05-16 @ 10:15:15
URL: http://gabbsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0