Fredagkväll

Nu har jag varit hemma ganska länge faktiskt men har inte orkat skriva förrns nu. Med tanke på att jag ska upp väldigt tidigt imorn borde jag väl ha somnat för länge sen. Men det känns lite ruttet att gå och lägga sig vid 12 på en fredagkväll...

Hursomhelst så mötte jag Fia vid norra sköndal som vi hade bestämt. Vid gullmars plockade vi upp Carro och tog tuben in till gamla stan. Där hittade vi ett ganska mysigt fik fast efter att ha köpt latte på Sandy's för 17kr rätt så ofta nu kändes det lite ruttet att köpa en för 32kr som inte var så speciellt stor heller. Snålt med skum var det också. Men det var super mysigt ändå och det är alltid så kul att träffa Fia (och Lexie förstås men hon var inte med) utan att vi festar och super. Man måste ju kunna umgås utan sprit och bara chilla. Haha jodå mycket tjejsnack blev det.
På väg hem så träffade vi Tim och hans kompis som framförallt Carro träffade på Lagers och Timons fest. Först så kände jag inte igen honom men sen så klickade det. Rikitgt kul var det, speciellt när jag satt och messade med Marat för då frågade Tim om vi kände honom. Jag sa det till Marat att vi träffade honom och att han hälsade. Marat sa då "Haha hälsa tbx! Love him<3" Det var riktigt roligt asså att de kände varandra. Small world! ^^

Nej nu är det dags att sova, godnatt!

ByeBye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0