Grillfesten!

Vilket hålligång asså! Haha trots att det var svin kul så blir man ju lite trött av 12 timmars festande...

Men jag kan ju börja med att tala om att Gaby snackar lite för mycket skit i sitt senste inlägg i sin blogg: gabbsans.blogg.se ^^ Så tro inte på allt hon skriver!
Precis som hon har skrivit så hände det en del saker under kvällen, till exempel: Nisses som brände sitt ben, brinnade gräs, mystiska ryssar/ greker eller vad de nu var för något, toa incidenter (vissa klarar ju tydligen inte av att låsa dörrar), spyor, folk som däckar, pajade saker och en jävla massa skräp överallt!

Om jag ska vara helt ärlig så minns jag inte hela kvällen, men däremot så vet jag att jag inte däckade som vissa påstår! Och jag minns även det sanna ryktet som spreds om Gaby och Jonathan! Tror faktiskt alla visste om det vid kvällens slut. Men det var riktigt kul att gå och kissa med Gaby, som vi skrattade asså, Caroline, jag tror vi har fått en till fest-nisse! Grillningen gick jätte bra när jag skötte det men sen när Zacka fick ta över blev allt bara bränt och korvarna döptes om till cancerkorvar. Fast ändå så lyckades vi tända eld på gräset, hmm...
 Hela kvällen var nog väldigt vinglig för de flesta. Framförallt för mig och Gaby men den var otroligt lyckad ändå. Särskilt med tanke på att det var så många som kom också. De var så underbart att få träffa alla vänner igen fast samtidigt. Och för att inte tala om att träffa Fredrikas klasskompisar, och hon fick träffa mina.

När vi var klara utomhus och kylan var för jobbig stack vi in till lokalen som Freddie hade fixat. Den avr u otroligt charmig med sitt skitiga golv, skruttiga stolar och vidriga toa! Haha ett riktigt rått-bo helt enkelt men den var ju gratis så man får inte klaga. Och eftersom de flesta av oss var packade när vi kom dit så blev den ju mysig. Och jag och Carro fick dansa. Vår grej helt enkelt och det fanns ett pingisbord som nyttjades både till det som den är till för men även som säng. Haha Carro och Ollon somnade i varandras armar, så söta. av någon anleding hamnade jag inne på toa med "hemlig loverboy" , det skulle man kunna kalla favorit i repris fast förra gången var det i en bastu och vi blev inte störda heller! Jo, dig har man ju en del minnen med! ^^

Kvällen är väldigt kortfattad, men det kan ju bero på att jag inte minns allt heller ^^ Men det är bara att ta nya tag till nästa grillfest. Som Eric sa, fältet är ju jätte stort, varför inte komma hit oftare? Jag håller med till 100 %!

ByeBye<3




Kommentarer
Postat av: Gaby

Du har tagit mycket från mitt inlägg :P Goodie! Meen, varfan? Jag talar sanning =)

2009-05-04 @ 07:04:02
URL: http://gabbsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0