Helgen

Lördag
Vid 2 tiden så cyklade jag bort till Årstafältet för att städa med Carro. Jag hade även glömt ett av benen till grillen där så i hopp om att hitta den också drog jag iväg. när jag kom dit var det ganska mycket folk som hade picknick eller bara gick promenader. Där vi var på kvällen var det helt städat. Allt som var kvar var några halvbrända pinnar som föll offer för den onödiga brasan som några killar skapade strax innan vi drog hem. Jag blev lite chockad över att det var städat och samtidigt irriterad eftersom benet inte var där! Så tyvärr har vi ingen stående grill längre...

Lite senare var det dags för Årstafesten i sjöstadshallen. Pontus och Helene hade t.o.m hurt ett band som hette 40+. Det avr ett gäng gubbar men killarna som skötte ljudet och tog bilder på bandet var så himla söta! Jag och Carro ockupperade ett 4-bord och tänkte att de borde sätta sig hos oss. De kollade på oss hela tiden men de gick aldrig fram till oss, tvärr. Den ena slår fan Sandyboy i söthet asså.
När vi hade ätit, jagat småtjejer och insett att vi suger på tips-promenader var det dags för mig och Carro att åka till Johanna för Schlager-kväll. Det var super mysigt och Nisse var lika seg som vanligt men kom iallafall fram till slut. Han hann faktiskt se Norges bidrag, han som jag är norsk ^^ . Som ni alla vet vann ju Alexander Rybak och jag tänker helt klart åka till Oslo nästa år för att se ESC! Det som är bra är att den nya arenan de har byggt ligger i Bærum och det är där jag brukar vara!



Söndag 17 maj
Hipp Hipp Hurra for Norge!
Javisst firades Norges national dag precis som den skulle. I år hade jag med mig Gaby också, mys! Så hon fick hjälpa mig att hålla koll på alla de här små barnen som vi firar med. Alexander är helt klart charmigast och sötast av dem men även hans lillasyster Amanda. Denna galna 10-åring som jag har firat med varje år sprang runt i tåget tillsammans med en till grabb som heter Emil, de slog mig och Gaby med flaggorna och Alexander snackade på hela tiden. Lite senare blev han alldeles gosig och kramig också. Mindre bra var att han kallade mig fjortis, men det får man väl leva med ^^ . Totalt var det 7 små barn, den älsta var 11 och den yngsta 2. 5 av dem var killar och 4 av dem jagade man runt. Man blir lite trött asså men det är väl fullt förståeligt?
Nere på grönan sen hann jag åka 3 saker på 2 timmar. Det var äckligt mycket folk där. Finns väl bara en sak att säga, grönan är alldeles för överskattat. Men Insane var kul iallafall!
Middag åt vi på Pizza Hut. Det var väldigt gott och till efterrätt blev det chokladsufflé!

Kul helg var det kan man lugnt säga...

ByeBye<3

Kommentarer
Postat av: Gaby

Tror inte han är sötare än sandyboy... Omöjligt ;D

2009-05-19 @ 16:04:37
URL: http://gabbsans.blogg.se/
Postat av: Sofia

han är sjukt söt, en mini-zac efron :D

2009-05-19 @ 18:18:09
URL: http://ienmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0