HEMMA!

Jag har nu landat i min säng i Sköndal! Känns lite sorgligt faktiskt att inte vara där nere i värmen men samtidigt skönt. Jag måste ju få träffa alla mina bitchar igen och skryta lite med min bränna, men bara lite.
Karpathos flygplats var otroligt liten men det va lite mysigt för den va så liten och så kunde man va ute och se när vårt flyg anlände. En tax-free hade de faktiskt också.
Efter en hel del väntan och sega fordon så är jag nu då hemma. Först var bussen ut till flygplatsen försenad. När den väl kom så fick vi vänta på att nån bil som stod i vägen skulle flytta sig. Vårt flyg var försenat med 25 minuter vilket kanske inte var så farligt men på den lilla flygplatsen kändes det som en evighet. När vi hade landat på Arlanda tog det super lång tid innan våra väskor kom åkandes på rullbandet... Resan avslutades med bilköer för vi hamnade mitt i rusnings trafiken!
Jag kom nyss på att vi får norska gäster imorn i form av en faster och en farbror. Det hade jag helt glömt så jag vet inte riktigt hur det blir sen på kvällen. Men jag måste ju träffa Carro, den saken är klar iallafall. Och vad vi hittar på det vet man aldrig...

ByeBye<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

VI SKA FESTA SÖNDER VÄNNEN!<3 :D:D<3

2009-05-28 @ 21:55:08
Postat av: Lisa

jaa, du är hemma vännen<3

2009-05-29 @ 10:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0