Inte långt kvar nu!

Om ungefär 3 och en halv timma ska jag gå upp igen. Känns ju härligt att inte få sova nåt alls inatt. Borde jag dygna tro och sova på planet? Vi får väl allt se...



Dagen har väl inte varit alltför spännande. Jag åkte till Farsta Gymnasium för att säga hejdå till Fredrika, Johanna och Caroline. Carro var inte ens där och Johanna hade en viktig lektion så det var bara Freddie som hade tid med mig. Men det var inte länge den stunden varade. Jag åkte sen in till slussen för att fika med Gaby. Ni kan ju gissa vart vi gick... Sandyboy hade gått för dagen när vi kom dit, synd! När vi nästan hade druckit upp vår latte kom Danne förbi och var social. Deet är Gabys 94:a. Han är lite som en "girlfriend", kommer med kommenater som "kolla den där killen, han är så snygg och kolla vilka armmuskler". Men han är absolut inte bög för han har själv flickvän. Det borde finnas fler såna killar!
Jag har även hunnit med att träffa Mathias. Lika mysigt som vanligt förstås var det...
Packat har jag förstås också gjort och i vanlig ordning så har jag förmodligen packat ner alldeles för mycket kläder! Och jag har helt säkert glömt nåt super viktigt!

Nej, dags att sova?

ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0