Jordnötssmör - med eller utan sylt?

Så otrolgt skönt att vara ledig idag, även om största tiden av dagen går åt att plugga historia.
Till frukost idag åt jag delvis en macka med jordnötssmör. Jag provade att ha lite sylt på för att se om det ä så gott som amerikanarna tycker. Ärligt förstår jag inte den stora grejen i det hela. Det smakade väl nästan likadant som att ha utan. Dock var det lite torrare utan....
Jag orkar verkligen inte plugga idag. Igår fick jag reda på en massa saker som vi har till nästa vecka och jag vet inte riktigt när jag ska orka göra det. Ja inte är det nu iallafall, den saken är säker.
Imorn ska vi grilla, igen. Jag är med och styr som vanligt men jag är faktiskt inte alls taggad. Ja först och främst så kommer varken Fredrika eller Aston. Och så har jag glömt en del saker hos mamma som kan vara bra att ha. Och så har Eric bjudit in så himla många och jag undrar verkligen hur det kommer gå. På något sätt ska jag få min grill bort till Årstafältet också. Blir nog så att jag lägger den i skottkärran men jag tänker inte gå dit bort själv. Jag får väl lura med mig Gaby eller Carro. Jaja det blir nog kul, bara Marat har med sig dricka som jag kan få köpa av honom ^^ . Haha och framförallt så kan det ju vara bra att va frisk tills dess.

Ikväll är det ESC semifinal 2. Norge och Danmark finns med bland de tävlande. Vad kul det skulle vara om all nordiska länder gick vidare. Men det viktigaste är att Alexander Rybak går vidare! Heja Norge!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Orkar inte heller plugga :(

Hahah, om jag sover hos dig kan du få lura med mig? =) och du lär nog bli frisk!

2009-05-14 @ 15:36:36
URL: http://gabbsans.blogg.se/
Postat av: Gaby

BTW, med sylt! :D

2009-05-14 @ 15:37:39
URL: http://gabbsans.blogg.se/
Postat av: Gaby

sv: Hahaha xP Trodde du skulle typ säga crazy eller så...!?

2009-05-14 @ 18:13:33
URL: http://gabbsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0