Måndag 11

Väldigt slapp dag måste jag få säga. Fast det beror väl på att jag försov mig imorse och hoppade över sista lektionen. Så då blev det bara en lektion kvar. När jag hade "slutat" så stack jag och gaby till vårt stammis ställe, nämligen Sandy's. Meningen var att vi skulle plugga matte men vi snackade skit och spanade in den söta killen som jobbar där istället ^^ . Sedan var det dags att dra vidare till globen och Fredrika. hon skulle få sin present och vi skulle byta mina underkläder. Det blev riktigt bra med en extra bh på köpet! Jag fick också reda på att varken Fredrika eller Aston kan komma på grillfesten på fredag. Väldigt synd eftersom det inte blir nån fest utan dem!

Jag har även glädjen att informera att jag har döpt min "speciella rosa vän" till Mr GaGa. Namnet passar honom så bra tycker jag! ^^

Gaby kom även fram till att både jag, hon och Carro har hållit på med en Larsson. Det tyckte jag va riktigt roligt men också lite creepy. Vilka 3 Larsson det är behöver vi ju inte gå vidare in på...

Och så, det fruktade nationella provet i matte B ska skrivas imorn. 4 jävla fuckig timmar ligger provtiden på. Hur fan ska man palla det?! Jag är iallafall ganska körd när det gäller andragradsfunktionerna, men det andra ska nog gå ganska bra. Måste bara kolla upp hur man räknar ut riktningskoofficienten innan jag går och lägger mig. Men jag får iallafall min belöning när provet är gjort, även om det går åt helvete! ^^

Och slutligen, min käre bror har vårkonsert imorn kväll. Det gör att jag missar träningen som ändå ställdes in och delar av den första semifinalen i ESC som Sverige deltar i. Trots att "La Voix" suger så får man ju hopps att de går bra för Malena och att hon tar oss till final. Men under hela denna vecka tänker jag vara väldigt norsk och Norge har sin semi på torsdag!

HEJA ALEXANDER RYBAK!!!


ByeBye<3

Kommentarer
Postat av: Gaby

YAY för söta killen på Sandy's (och det billiga kaffet)!

Hemskt med matte nationella imorgon :( fy fasen...!

2009-05-11 @ 23:55:53
URL: http://gabbsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0