Mysig Söndag

Jag kan ju börja med att berätta att jag spenderade kvällen igår hemma med pappa, faster och farbror. Vi kollade på Jesus Christ Superstar. Musiken går aldrig att tröttna på men filmen kan bli lite smått tjatig! Carro kom aldrig tillbaka till mig btw.



Idag så gick kag upp vid 9, jag skulle möta Carro vid gullmars kl 11 för att sedan åka vidare in till stan. När jag är där så ringer jag henne och det visar  sig att hon har försovit sig. Precis som jag gjorde igår! Så då åkte jag till henne för att vi sedan skulle ta pendeln in. Det blev en ganksa lång shoppingdag för oss. VId halv 2 ungefär så var vi klara och då var vi trötta. Det var ju så himla varmt ute! Jag köpte en bikini, 2 toppar och ett par shorts. Jag kanske lägger upp bilder sen.
Väl hemma så gjorde jag ett försök på att göra en frappe. Den blev väl helt okej, huvudsaken är ju att den smakar kaffe. Sedan så la jag mig framför tvn i nästan 4 timmar! Skönt var det iallafall.
Nu ikväll så mötte jag och Carro Micke för att ha en liten picknick på apberget vid zinken. Vi hade köpt sushi, chips, cola, kladdkaka och vindruvor på konsum som vi tog med oss för att mumsa på. Det var meningen att Jacob "Jacke" också skulle komma men han var jätte seg. Men han kom faktiskt lite senare. Så där satt vi och fotade med våra mobiler eftersom min kamera dog och njöt av utsikten. Det var en del luftballongen i farten så de blev bra motiv för bilderna. Det är ju en himla fin utsikt därifrån så det blir super mysigt med solnedgången och allt det där. Carro roade sig med att fota mig när jag hade massa vindruvor i munnen. Sedan så skickade hon dem till Micke så han kan lägga upp dem på facebook. Vid halv 11 så begav vi oss till donken för att sedan åka hem!
Tack för en trevlig kväll hörni!

Jag får se om jag orkar lägga upp bilder från Karpathos. Har nämligen fått önskemål om det från Tannaz. Vi får se sötis!<3

ByeBye<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

du kan va söt :D<3

2009-06-01 @ 05:33:29
URL: http://ienmage.blogg.se/
Postat av: micke

tack för en trevlig kväll själv. stort tack för att ni kom med en sådan strålande ide att åka ut och ha en picknick på en underbart fin söndag kväll. och man kan ju säga att sällskapat var lite underbart som vädret :D

puss

2009-06-05 @ 00:17:07
Postat av: Tannaz

Jaaa!!! Nu e mina bilder uppe!

Söta ni e <3

2009-06-05 @ 23:57:02
URL: http://sorry
Postat av: Tannaz

p.s

du verkar ha en stor beundrare!!!

2009-06-05 @ 23:58:08
URL: http://sorry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0