Orkar inte plugga!

Fyfan för plugg är allt jag kan säga just nu. Och fyfan för Ulrika och hennes mystiska sätt att lägga upp prov och allt annat skit. JAg har ingen som helst lust med det här och det har jag inte haft på hela dagen. Så det har ju då blivit så att man gör annat. Just idag blev det tv tittande och filmen Sunes Sommar. Härlig film det där asså, man blir så glad - "Nu tycker jag att du är lite vrång" Hahah jag pappa Rudolf lär man ju aldrig tröttna på.

Om 24 minuter börjar ESC som jag tänkte se. Efter det kanske jag tar och pluggar igen. Vore ju bra om jag gick och gjorde det där provet imorn eftersom jag har missat så mycket sånt i historian nu. Det är bara att bita ihop och köra hårt. Men just nu tänkte jag gå ut i trädgården och se om jag kan hitta Hector. Jag har inge vidare lust att kolla på tv själv. Pappa är på nån krog på söder och Axel tränar så Hector är det bästa sällskapet jag kan få, trots att han är en katt!

Det dyker nog upp ett inlägg lite senare ikväll också.

ByeBye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0