Sådär ja

Så då var det avklarat. Både Norge och Danmark gick vidare. Däremot så gjorde inte de skinade gubbarna The Toppers det. Tyvärr asså, de var för sunkiga. Men en kul grej var det iallafalla, lite som "We are the winners of eurovision" som var med för nåt år sen. Kul med final på lördag som jag kanske inte ens får se för Carro tycker att vi antingen ska följa med Simon på en fest eller grilla med Anton i vidja där vi var på valborg med samma männsikor!  Jaa de låter ju lockande...
Men nu ska jag försöka plugga lite. Iallafall en timma och sen så kan jag sova. Jag måste till mamma och hämta lite saker innan skolan börjar. Och på kvällen ska vi grilla med Eric och de andra. Det blir superbra för då kan vi bjuda in mer folk till "Stockholms Grill och Alkohol grupp 2009".  Herregud asså, vi borde ju fan byta namn för det låter ju lite muppigt ^^
Nej nu ska jag inte babbla på utan börja med plugget istället...

ByeBye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0