Tisdag 19

Något som jag inte har nämnt förut är att jag åker till Grekland om 2 dagar, alltså på tosdag! Undra hur det kommer sig för det ska ju bli super skönt att lämna Sverige och Södra Latin hemma.

Jaja, hur var den här dagen då? Inte så speciellt spännande. Jag fick iallafall reda på att jag inte behövde skriva svenska prov imorn vilket passar mig alldeles utmärkt! Jag hade nog inte gjort det ändå. Vi hade håltimme idag också så då tog jag med mig Frida och Gaby för lite shopping. Mamma fyller år när vi är i Grekland så det skulle köpas present till henne. När det var klart hamnade vi förstås på Sandy's. Sandyboy jobabde och han hade ny frilla så han var sötare än vanligt. Hihi, man smälter fan asså.... ^^ Herregud, är vi 14 år igen?
Det har väl egentligen inte hänt så mycket mer, eller jag har tränat fast det var inte så seriöst med tanke på att jag fortfanade är lite halvt krasslig och jag tänker inte bli sjuk nu igen!
Imorn ska jag träffa Mathias också, det blir mys och jag ska försöka hinna hälsa på mina kära flickor på Farsta gymnasium. Måste ju få säga hejdå till dem innan jag åker!
 
Nej det börjar bli dags att sova känner jag!

ByeBye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0