Torsdag 7

Ja det här var ju då en utav de skönare dagarna denna vecka. Först hade vi nationellt prov i engelska A vilket inte va så himla svårt eller ansträngande. Efter det bar det av i tåg, sjungandes och tjoandes mot Zinken för den sista delen i läroverksfejden, nämligen fotbollen! vi behövde bara vinna publikpriset för att vinna hela skiten. Efter att Östra vann över oss och Kunsholmen över Norra så var det dags för match 2. Kanske den viktigaste för vår del eftersom vi skulle möta Kungsholmen. Men då tänder en de här jävla torra Norra typerna en bengal så hela skiten läggs ner! Så vi fick dra därifrån och vi har ingen aning om vilka som vann fotbollen eller vilka som vann hela skiten! Väldigt frustrerande faktiskt. Så då åkte jag, Gaby och Nisse till Sandy's på götgatan. Jag lånade ut penar till Nisse så han kunde köpa en jätte macka. De pengarna kommer jag aldrig få tillbaka.  Jag och Gaby köpte kaffe för vi hade ätit på donken innan. Men det var riktigt mysigt att sitta där, Nisse och jag berättade om alla våra minnen och sånt från förra året. Tänk vad mycket skoj man har gjort med de killarna asså. Saknar det otroligt mycket. Man fick ju reda på en del kul grejer också som jag inte hade en aning om. Lite senare när vi hade satt oss ute och Nisse hade tänt sin 4 cigg kom Arvid också. Han va ju då lika seg som vanligt. De ville däremot inte berätta en sak som Nisse hade gjort i somras vilket var väldigt frustrerande. Arvid hade nämt det förut men aldrig berättat vad han gjorde så jag får väl försöka lura Marcus eller Albin att berätta. Vänta du bara Nisse, jag ska nog få reda på det!
Vi satt på Sandy's ett bra tag till efter det men sen behövde vi gå på toa och när vi var klara där fick killarna följa med till Gina Tricot och hjälpa mig att köpa en present till Freddie. Vad som köptes tänker jag inte nämna här eftersom det finns en lite chans att hon läser detta.
Imorn är det då dags för den där mystiska debatten som äger rum på historian. Så jävla sjuk grej men det är väl bara att köra på! Men jag längtar väl inte precis ^^

ByeBye<3

Kommentarer
Postat av: Gaby

Haha, du var ju såå taggad inför läroverksfejden... Verkligen :P

Men så sjukt skön dag! Jätte mysigt var det =)

2009-05-07 @ 21:12:26
URL: http://gabbsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0