Jag mår brå!

Hahah ja då var ytterligare en grillfest över. Många nya ansikten var det för min del och det är ju as bra för då får vi in nya medlemmar till gruppen.
Jag vet inte riktigt hur jag ska göra denna långa kväll kort men jag kan ju börja med att berätta att vi hade en rikitg grill. Jag lyckades tända eld på mitt hår så det ser lite mobbat ut nu. Väldigt smidigt asså. Jo nog var det kul att hälla på mer tändvätska på elden lite då och då...
Johanna och Berglund 1 blev mest packade tror jag. Även om Marat, Leijon och Ollon var bra på att hälla i sig dricka också. Jag blev inte så packad, inte så konstigt med tanke på att Johanna tog allt...
Men det blev en lyckad kväll iallafall. Jag skulle önska att vi hade haft fler filtar och mer grillkol också. Men vi fick helt enkelt stå ut med kylan.

En grej som jag kommer ihåg bra var när Berglund 1 stod med Johanna. Jag gick dit och tänkte snacka lite med dem och så kom det fler och fler. När Craas kom så började han sjunga Umeå, Umeå, Umeå. Det slutade med att alla hängde på och det blev riktigt kul. Jag tror att jag filmade när vi sa "jag mår brå" Även det lät kul!
Vad som kan sägas mer om kvällen vet jag inte men jag kanske lägger upp bilder. På facebook blir det iallafall en hel del ^^ .

Ikväll blir det schlager-kväll hos Johanna. Det blir nog svin kul!

ByeBye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0