Buse

Onsdag idag så halva veckan har gått! Dock har jag det jobbigaste momentet på veckan kvar imorn - jobba! Men det behöver jag inte klaga på än. Nu är det snart mys med älsklingen som gäller. Jag sitter och väntar på att han ska komma hit från en träning i tumba, så att vi kan åka hem till honom och mysa. Humöret och formen känns inte helt på topp så får se om jag orkar träna ikväll.

I fredags åkte vi hem till Stina och festade lite smått. Efter ett tag började jag må lite dåligt så Tobbe och jag gick hem. På lördagen firade jag och älsklingen 4 underbara månader. Med det gick vi på bio och såg "trubbel i paradiset". Den kan jag rekomendera till folk med sjuk humor, så jag tyckte den var bra. Man blev väldigt flummig av att kolla på den. Efter filmen tog vi iallafall bilen hem till Stina för att festa igen. Fast vi drack ingenting! Det gick lite överstyr men kvällen avslutades iallafall hemma hos mig med filmen "Wanted". På söndagen tog vi det chill hos mig med lite xbox 360 och sedan en lite tripp till globen. Det var ju fars dag så Axel och jag köpte strumpor till pappa.

Åter till nuet. Igår fick Tobbe äntligen en ny data. Undra hur länge han har gått och klagat över sin som var paj? Men men, är iallafall riktigt glad för din skull älskling!
Nu kom det en busig katt in till mig och börjar äta på en penna och leka med smycken! Hahah får nog försöka stoppa honom ^^

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0