Dagens

Blev ingen skola för mig idag. Min lilla Vessla var på polisförhör idag så jag kände att det var dags för mig att visa mitt stöd och spenderade då morgonen med henne innan det. Stackars lilla gumman, vi finns här för dig allihop! Allt kommer bli så bra så!
När jag kom så låg hon fortfarande och snarkade i sängen men det dröjde inte länge innan hon var igång som hon brukar. Vid 11 var det dags för frukost och Carro fick användning för sina otroligt fina skills när det gäller att öpnna en gamska hårt förpackad ost. Var nog bra att hon fick avreagera sig lite med kniven tror jag ^^
Nu sitter jag hemma och har snackat lite med Håkan och käkat lite "lunch" vilket då var mackor. Tänkte plugga lite geografi nu, inte så mycket dock med tanke på att det sitter ganska bra. lite senare kommer min lilla sötis med bilen, hihi ja tänk bilen(!) och hämtar mig. Vi ska till pappa och hämta mina träningsprylar innan träningen börjar.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0