fika med flickorna

Jag fick rosor av min älskling idag! Vi firar 4 månader imorn men jag fick de idag istället, lite förskott liksom. Jätte mysigt och gulligt av dig min älskling <3

Efter skolan idag åkte jag in till slussen och fikade med Tannaz och Lisa. Åhh det va så himla mysigt och skojigt att träffa dem igen! Haha mycket skratt blev det när vi snackade om gamla minnen, men även nya tossiga saker som jag inte hört än. Har verkligen saknat min flickor super mycket!
Tobias och jag har ätit tacos med min familj och ska nu bege oss hem till honom för att fixa oss i ordning för kvällen. Vi ska parta hos Stina. Caroline ska inte dit så jag hoppas att Malin och Sara kommer iallafall så att man inte känner sig helt lost bland alla från idrottsklassen. Fast jag har ju Tobbe och Johanna att umgås med! ^^

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0