Första advent

Idag är det första advent! Julen närmar sig med stora steg. Dags att börja köpa julklappar kanske? Men iallafall, dagen spenderas i köket med bak och mys. Vi har gjort pepparkaksdeg som ska stå några dagar och en lussebulledeg. Den är egentligen klar för att bakas ut men jag väntar på att alla ska komma hem. Jag sitter nämligen själv hemma hos Tobbe. Skulle kanske ha följt med till mekonomen men det orkade jag inte. Tråkigt ju!
Ikväll borde jag egentligen försöka plugga lite. Har rätt så mycket att göra innan onsdag! Men jag har blivit medbjuden på restaurang och vet inte om jag borde följa med! Tobbes föräldrar har varit tillsammans i 25 år idag så det ska firas. Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Pappa vill säkert att jag kommer hem och äter middag med honom. Har ju knappt sett gubben på hela veckan... Men men, får se hur jag gör!

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0