Pepparkaka!

Hahah vilket skämt! Har ju inte bloggat på hela veckan ju! Det ska vi ändra på.
Min vecka var otroligt ointressant så det finns inget att berätta om den. Igår däreomt så satt jag i ett garage i 2 timmar och väntade på Tobbe som bytte bildäck och tvättade bilden! Duktig han är och jag fick en bulle. Till middag blev det sushi för mig och pizza för Tobbe och hans pappa. Sen på kvällen gick vi och såg New Moon. Den var faktiskt riktigt bra och den följer böckerna bra också.
Idag så var vi hos min lilla moster Carin och bakade pepparkakor. Alla kusinerna var med utom min käre bror och Jennifer. Men de 2 "ersattes" av Tobbe och Louises kompis Nathalie. Vi gjorde stora hjärtan som vi ska sätta upp i fönstren! Det blir nog fint. Men vi gjorde små pepparkakor också som vi ska mumsa på sen!
Nu sitter jag i en mysig soffa och en viss person med lockigt hår gnäller på mig att jag är tråkig! Får väl hitta på nåt med honom då. Tjejerna ska typ festa ikväll så känner mig lite dissad. Men det är bara att sätta på en film istället. Det blir nog Flickan som lekte med elden. Och imorn ska jag förhoppningsvis träffa Gabbs!

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0