Snällt!

Idag har vart en väldigt jobbigt dag eller iallafall förmiddagen, jag hade tänkt att gå upp hyfsat tidigt för att hinna plugga lite innan skolan men så bra gick det inte, vaknade till när Tobbe skulle ut och flytta bilen vid 07.30 men vi somnade om lika snabbt han kom tillbaka. Vi vaknade igen 10.15, då blev det lite stressigt istället, jag började kl 11.30 och Tobbe skulle till gymmet vid 11, men vi hann efter mycket om och men. Tågsatet var 8 min sent men de löste sig.

Väl på franskan kände jag att jag inte mådde så bra, hade ont i magen, mådde illa och det kändes nästan som att jag skulle svimma, men jag ville inte gå därifrån så jag kämpade mig igenom det hela, efteråt så skyndade jag mig hemåt. Jag ringde älsklingen och berättade hur jag mådde, han sa att han skulle skynda sig till mig efter skolan, snällt! Väl hemma somnade jag till i sängen och en timme senare när Tobbe kom så hade han köpt bullar och coca cola (det är bra för magen). Tiden gick jätte fort när han hade kommit, vi fikade och pluggade. Sen var det dags att åka hem till honom för att laga middag, pasta och kaslersås, mums! Klockan började närma sig 19 och min älskling skjutsade mig till sjöstadshallen där jag skulle träna (eller iallafall kolla på och plugga).

Puss, (en till!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0