Barnvakten

Nu är man bra trött asså, jag ju liksom upp kvart över 6 imorse. Men än får man inte sova tyvärr. Om ungefär en timma ska jag bege mig in till medis för att vara barnvakt åt min lilla kusin Michelle som är 8 år. Blir chill med lite pengar och hemma hos dem är det lugnt och skönt så man får plugg ro. Det lär ju jag behöva för det stora psykologiprovet är om 2 dagar! Tur att man har fått instuderingsfrågor då ^^
Det blev en dajm och kaffe nu när jag kom hem. Orkade inte ställa mig och göra mackor, det tar så lång tid.
Carolines Simon har även lyckats bryta sin fotled. Stackars lilla Simon får hoppa omkring på kryckor med gips i 6 veckor. Det kan inte vara så kul tror jag.
Nej nu blir det lite plugg innan jag ska dra!

ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0