Best friends

Nu börjar helgen lida mot sitt slut, det som är kvar nu är en mysig söndagskväll. Jag tycker det gick galet fort iallafall, fast det brukar ju helger göra.
I fredags var jag, Carro, Stina och Denise hos Freddie. Vi snackade lite skit, drack lättcider och planerade den kommande tiden. Vid 11 kom min packade pojkvän Tobbe innan det var dags för oss att åka hem. Natten spenderades i björkhagen hos Tobbe.
På lördagen fick man ju då sova ut lite utan att stressa upp sig över en massa saker. Vi hade en tid att passa och det var att befinna oss hos min moster i tyresö kl 17 för släktkalas. Så på dagen chillade vi hemma bara och åkte förbi mig en snabbis för jag ville byta kläder och fixa frillan. Så hade vi lite tur också för mamma och Håkan tänkte ta bilen till tyresö så vi slapp åka buss.
Vi var hela 20 stycken den här gången. Normalt brukar vi vara 16 men vi hade 2 pojkvänner med oss och min kusins halvbror som jag då inte är släkt med var där med sin flickvän. Vi "barn" hade riktigt kul tillsammans den här gången. Vi brukar faktiskt tröttna efter ett tag och bara kolla på film men vi snackade en hel del nu faktiskt. tobbe blev bästis med min 4 åriga kusin Inez, hon kan nu stava till "Tobias". Otroligt duktigt av henne tycker jag. Vi kollade på film också, "Säg att du älskar mig" som jag då har sett förut men den är faktiskt ganska bra.
När det var dags att åka hem fick vi skjuts till gullmars av Anders och Carin. Stackars Jennifer fick ha Viktor i knät hela den långa resan ^^. Väl framme plockade nästa bil upp oss som då var Tobbes mamma och syster Ida. De var ändå på väg till donken så lite tjockis mat hann vi med också.
Hemma hos Tobbe igen snackade vi lite med Ida innan hon åkte till Max och sen var det dags för oss att sova.

ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0