dag efter dag efter dag efter dag

Ytterligare en seg dag avklarad. Snart är lovet slut och jag har inte gjort nåt vettigt alls förutom sminkkursen. Igår var det "farsta-fest" som jag inte orkade gå på. Min festlust var nere på noll och jag kände mig deppig. Dessutom så skulle Tobbe iväg tidigt dagen efter, alltså imorse så jag ville spendera kvällen med honom eftersom jag inte skulle få se honom på ett tag sen. Kändes konstigt att gå på den där "farsta-festen" med tanke på att jag inte rikitgt känns som en i "farsta-gänget" än. Jag har ju alltid varit outsidern från Södra Latin. I och med detta så var inte de vanliga grabbarna bjudna på festen. Det kändes också lite surt, kommer de då bjuda oss nästa gång? Det vet man ju aldrig.
Idag har jag bara degat hemma i några timmar innan jag drog iväg till jobbet. Det var lika "kul" som vanligt och jag fick ringa till Södertälje och Vallentuna. Wuhu! Lyckligtvis fick jag skjuts hem av Pontus. Jag landade i soffan framför en film och efter det här i sängen med datan i knät.
Imorn får jag fan få ta och få nått vettigt gjort. Typ plugga? Vore kul att få motivation till det ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0