Eh vaa?

Okej jag ger upp! Jag pallar inte längre, vill inte och tänker inte. Jag vill heller inte sitta och skylla allt på dig men nu blev det så. Och alla mystiska påhopp du kommer med orkar jag inte med. Jag ger upp nu!

Men nu ska jag inte klaga mer över det här. Det är ju snart helg! Mycket trevligt faktiskt. Bara en kväll och en dag kvar nu.
Ikväll är det handboll som gäller. Match mot Lagunda i just Lagunda! Med andra ord långt åt helvete. Innan dess ska vi samlas i sjöstadshallen och äta pastasallad. Mums! Jag får hoppas att jag taggar till inför matchen för just nu känns det inte bra. För mycket att tänka på.

ByeBye<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om jag inte skulle snacka med dig skulle det inte finnas någon mening att gå.



Okej, bra att veta. I vilket fall så kommer jag alltid att bry mig, du har varit en för nära vän för mig för att bara sluta upp med det.

2009-10-01 @ 15:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0