en tia... eller?

Go'kväll! Klockan börjar närma sig halv 12 och jag har precis gjort en kopp te. Egentligen borde jag sova nu men det orkar jag jag inte. Måste prata lite mer med älsklingen först innan det är dags för det. Och blogga förstås!
Tiden gick jätte fort efter atrt skolan slutade. Och vi fick sluta lite tidigare från mentorn också. Toppen bra ju så det vara bara att åka till Tobbe och slänga sig i hans stor soffa. Och underbar som han är så hade han köpt sushi åt oss och blivit erbjuden ett jobb på köpet på sushibaren. Helg jobb tyvärr så jag hoppas att han inte tar det ^^ .
Träningen gick jag inte på, varken orken eller lusten fanns för det. Extrem ånegst för att gå dit faktiskt. Synd att handbollen blivit så tråkig... Hoppas att Caroline överlevde utan mig!
Just det, hittade ett australiensisk 2 dollar mynt i min ficka idag. Den var fruktansvärt lik våran tia så någon har lurat mig! Haha men det hindrade inte mig och Carro från att försöka lura godisautomaten i farsta på perrongen. Dock så misslyckades vi...! Lite synd ju iallafall.

ByeBye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0