Fail!

Ojojojojojoj! Hahah stans sämsta bloggare? Hmm uppdaterade sist i typ fredags? Skärpning! ^^ Men iallafall så lever jag livet som vilken tonåring som helst i denna vackra höststad - Stockholm fortfarande!
Okej så vad har jag gjort den senaste tiden? I fredags chillade jag hos Tobbe och innan dess hade jag match i liljeholmen. Det gick som vanligt.
På lördagen satt Tobbe och jag hemma hos honom och skruvade ihop en stor hylla samt små lådor och skåp. ganska mysigt faktiskt. På kvällen tog vi det bara lugnt framför tvn med fotboll och Forrest Gump.
Söndag hann man ju inte göra så mycket innan det var dags att åka till jobbet. Säger bara en sak om det, jag tänker fan inte jobba på söndagar mer asså!
Igår gick jag först i skolan, satt i bibblan på håltimman och pluggade innan det var dags för idrott. Sen bar det av till sjöstadshallen för att träna våra små söta hysteriska 98:or. Hälften av dem jagade mig, kittlade mig, drog m ig i håret så att jag spillde pucko och försökte dra ner mina brallor. Sen började småsyskonen också jaga mig! Det var veckans konditionspass asså ^^

ByeBye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0