kvällsaktivitet

Skönt med en måndagkväll utan nån stress. Det är ju lov! Har degat hela dagen framför tvn men aktiverade mig lite till kvällen. Då åkte jag till Johanna för att ha tjejkväll med henne, Freddie och Carro. Haha lilla Tobbe fick vara kvar hemma hos mig och umgicks med min bror och min far. Men verkar som om han överlevde dem. Han fick hämta mig med moppen sen ^^
Nu sitter Tobbe, jag och Axel framför tvn nere i källarn. De kollar på nåt skitprogram om nån snubbe som dricker sitt eget kiss. Jag mår illa bara av tanken... Så det blev datan för mig och en film om ett tag. Stora problemet är ju då vilken man ska se. Alla man har hemma har man ju sett och det gick inte att koppla datorn till tvn heller. Sämst jue! Men vad ska man göra? Får väl bli Gustav eller en av alla Nightmare on elm street filmer?

ByeBye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0