Nu är man sådär seg igen - typiskt!

Det bästa som finns är att få en hel dag hemma med sin älskling. Det som är mindre bra är att båda behöver plugga men man tappar koncentrationen hela tiden. Precis en sån dag var det idag. Jag försökte plugga psykologi medans Tobbe skrev en labbrapport om cellen. Jag somnade vilket inte han märkte så där låg man och lät tiden flyga förbi. Sedan så väckte han mig förstås och ytterligare några timmar gick super fort.
Det mesta fick jag gjort när jag kom hem vid kl 20. Tobbe kanske skulle ha sovit hos mig men det blev inte. Kanske lika bra så jag kan koncentrera mig på plugget imorn innan skolan. Nu orkar jag iallafall inte mer ^^ .

Känner att jag håller på att bli sjuk också. Skulle inte förvåna mig ett dugg om jag vaknar med hög feber och hosta imorn...

ByeBye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0