Nu é de fredagsmys!

Kvällen spenderas hemma hos mig med älsklingen. Efter skolan (och det hemska provet som gick helt okej!) åkte vi hem till mig. Det blev bullar, varm choklad pch "The day after tomorrow". Efter filmen gick vi bort till sockenplan, köpte godis och läsk på konsum och gick sedan bort till thai restaurangen och köpte mat. Mums!
Hemma igen åt vi upp den mumsiga maten och satte oss sen framför tvn och idol. Michael Jackson tema är bra grejer asså tycker jag. Men nu är det "Blades of Glory" som gäller och mer godis!

Och just det, min älskling klarade teoriprovet idag, nu är han inte långt ifrån sitt körkort! Så himla duktig är min Tobias! <3

ByeBye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0