Rosetter

Idag har jag varit i skolan som vanligt, haft engelska och mentorstid.
Mycket flum idag asså om nysande japaner, små/stora utväxter på träd och annat skoj. Till lunch fick vi fjärilspasta med tomatsås och köttbullar. Malin blev jätte glad över att vi fick rosettpasta ^^ Det är väl ändå fjärilar?
Efter skolan var det bara att bege sig hemåt för att plugga psykologi. Precis när jag ska sätta igång kommer men skitunge till lillebror och säger att jag måste dra för att han skulle trumma. Varför måste han alltid göra det när jag är hemma? Man får ju ryck på grabben!

Nu ska älsklingen och jag snart börja göra köttfärssås. Till detta blir det fjärilspasta - igen. Eller var det rosetter...?

ByeBye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0