skolan och jobb

Jätte skön och mysig dag idag. Jag slutar om minre än en timme och då ska Carro och jag sitta kvar ett tag, jag tänkte göra lite psykologi. Efter det bär det av till jobbet. Känner mig ovanligt taggad faktiskt men det kanske är för att min älskling hämtar mig där sen. Så snäll han e! Jag ska nämligen sova hos honom, myspys! Och imorn börjar jag 12.40! Så det blir film inatt asså.
Igår slapp jag gå på mötet så efter skolan åkte jag till Freddie ett tag och snackade. Strax efter kl 17 gick jag ut på Årstafältet och kollade på Tobbes rugbymatch. De vann! Superduktiga tycker jag trots att jag inte fattade så mycket. När jag kom dit så var det en kille som blev galet tacklad och skadade sig riktigt illa, ambulansen kom dit! Så där satt man och frös i en halvtimme innan matchen drog igång igen och Tobbe såg inte mig. Han ringde efter matchen och frågade var jag var och jag svarde "andra sidan planen" ^^ Det var mer än vad han hade fattat. Natten spenderades hos honom.

ByeBye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0