Snart så

Nu sitter jag i skolan! Halva tiden av psykologin har gått och snart är det helg.
Efter skolan så ska jag mötha min älskling, vi ska hem till mig och chilla innan maten är klar. Eftersom det är höst så ska pappa bjuda på fårikål som då Tobbe måste smaka. Alltid kul med den norska nationalrätten.
Sen ikväll ska Tobbe på krogen och eftersom jag är en lite 17.åring så blir det fika med Caroline. Får se var min packade pojkvän tar vägen sen och jag antar att jag ska följa med honom hem.
Nej nu kanske jag ska koncentrera mig till 100 % på lektionen ^^

ByeBye<3

Kommentarer
Postat av: Gaby

Snart helg ;) Håll ut x)



sv: Jaa :D Ska bara kolla att allt funkar fint med päronen :P Men det ska nog gå serru ;) Bra :D <3

2009-10-02 @ 14:05:56
URL: http://gabbsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0