Sony Ericsson någon?

Imorse när vi vaknade var jag faktiskt ganska pigg för en gångs skull. Men det var inte Tobbe men han kom snabbt igång. Vid 11 åkte jag till gullmars och sen till Vendelsö för det var dags för min sminkkurs igen. När jag kommer dit och irnger på så står då hon som leder kursen i pyjamas och ser nyvaken ut. Så vi hade helt missförstått varandra med vilken dag vi skulle ses. Men det gik bra ändå att jag kom och gjorde min festsminkning.
Det hela tog ungefär en timma och jag blev faktiskt nöjd med mitt resultat ^^. Nästa gång ska jag ha med mig lite kompisar också.
Efter det så var det bara att sätta sig på bussen till slussen för att träffa ingen mindre än min Gabbs! Haha vi satt på Sandy's sådär länge som vi alltid brukar göra. Mycket trevligt att se henne igen. Men iallafall, när vi sitter där så kommer det in en halvskabbig tant och frågar om nån av oss har en sony ericsson. Båda säger nej fast Gaby har faktiskt det ^^. Hon behövde iallafall nån som kunde visa henne hur man fick bort T9 när man smsar. Så då fixade vi (Gaby) det. Jag tror hon fattade sen iallafall. Mycket märklig tant för hon köpte inget sen utan gick därifrån med sin mobil.
Nu är jag hemma igen och väntar på maten. Jag har hunnit städa toaletterna och lite i lill huset där alla mina saker står. Om ett tag kommer min älskling också som ska sova här. Det blir mys, kanske bada?

ByeBye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0