Almost time

Herregud vilken seg dag. Jag gör ju ingenting! Jag har plugg som jag inte kan göra för att jag inte har boken. Sista gången jag byter skola när termine har startat asså...
Men man får inte klaga ändå. Jag har ju bara en lektion idag. Fast det börjar bli tröttsamt att bara stirra på en dataskärm med farmville! Om ungefär en och en halv timma är det dags för mig att gå till skolan. Då ska jag fixa ID och allt det där, sen är det dags för idrott med vår vimsige lärare. Henrik tror jag att han heter om jag inte minns fel ^^. Efter det så kommer nog Pontus och hämtar mig och Caroline så att vi snabbt kan ta oss till sjöstadshallen för att träna småtjejerna. Hoppas jag kommer på nån bra övning för dem att göra tills dess...

ByeBye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0