Blää!

Jag tänkte ge mig själv en kort paus i mitt pluggande nu för att blogga lite. Så sjukt segt med psykologi. Och jag stressar upp mig galet mycket för att det ska vara klart imorn och jag har knappt börjat. Ja jag kommer inte bli klar idag iallafall om jag ska åka och träna också. Är inte alls på humör för det heller... Huvudet värker och jag känner att jag håller på att bli sjuk. Det vill jag verkligen inte bli nu!
Idag började jag kl 8 med dans. Riktigt kul faktiskt och skönt att göra nåt aktivt på morgonen. Jag valde nog rätt när jag bytte från matte c. Efter det hade vi psykologi och fick ännu fler frågor att svara på... suck! Efter den korta lektionen gick jag och satte mig för att plugga och de andra hade historia. Fast innan de blev klara så gick jag till biblioteket för att kolla om mitt ID var klart. Men det var det ju såklart inte. Läromedelsförrådet där man lånar böcker var inte öppet idag heller så jag fick kopiera en massa sidor u Carros psykologibok. Utöver det hade jag ont i huvudet så jag orkade inte mer och jag hem. Så nu sitter jag här och försöker plugga. Om 2 timmar ska jag äta och sen blir det mer plugg och sen träning. Om jag har tur sover min älskling hos mig men hans bror fyller år imorn så vi får se hur det blir med det...

ByeBye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0