Bulligt

Hej hopp!
Super skön dag idag tycker jag. Jag började halv 11 och slutade halv 12. Skulle egentligen haft matte C imorse men jag bestämde mig för att börja på dans istället. Jag tar matten nästa år. Så en lektion var sjukt nice och det var psykologi. Det kan nog bli en kul kurs och vår lärare verkar både bra och snäll.
Det känns faktiskt sjukt bra med farsta nu. Synd att jag inte har Gaby med mig som det var tänkt men inte mycket att göra med det nu. Jag fick ett skåp idag också. Överskåp till och med. Det hade jag inte på södra!
Efter skolan var det tänkt att jag skulle fixat med skol ID, bytt till dansen och pratat med nån Helena om min företagsekonomi som jag måste läsa upp. Men Helena var inte där och expeditionen var på lunch fram till halv 1. Jag hade ju ingen lust att sitta där i en timme och vänta liksom. Så jag åkte till Tobbe som planerat. Vi åt lunch och kollade på Spy Kids 3. Vi skippade att kolla på den i 3D, jag orkade inte. Det var nog en utav de sämsta filmerna jag sett nånsin. Den hade kanske varit bra för 7 år sen ^^. Efter ett tag kom Tobbes syster Ida och hennes pojkvän Max. Ida färgade håret på Max, första gången blev det för ljust där fram tydligen och andra gången blev det för mörkt. Men jag tror de blev ganska nöjda ändå.
Lite senare bestämde jag och Tobbe att det var dags att sätta bulldegen. Men tyvärr hann vi inte göra resten så det fick Ida och Max göra. Fast det är ju det som är det roliga! Tobbe åkte till sin träning och jag åkte hem.
Så nu sitter jag här hemma, helt besatt av alla fjolliga facebook spel. Snart dags att göra engelskan... snart...

ByeBye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0