Min helg

Halloj!
Förstår inte vad det är med mig och helger. Det blir dåligt med uppdatering asså men jag får bättra mig. Kan nog bero på att Tobbe tar upp all min lediga tid.
Så vad har hänt då sen sist? Jag var ju som sagt ledig i fredags och mötte Tobbe vid gullmars runt kl 19. Vi åkte till mig, gjorde tacos och kollade på film. Det fick bli en Persbrandt film som heter Maria Larssons eviga ögonblick. Ganska bra faktiskt om man inte har nåt bättre för sig. Fast jag tror den passar lite äldre folk bättre.
På lördagen åkte jag och älskling till farsta för lite shopping. Det blev lite sushi också, bara för att det är gott ^^. På kvällen sen hängde vi med Carro, Stina, Freddie och alla stuvsta-grabbar till en fest i nacka. Efter att det spårat ut totalt med en massa olika anledningar tog vi bussen tillbaka till slussen. De andra gick till donken men eftersom Tobbe och jag va så trötta åkte vi hem. Natten spenderades hos honom.
På söndagen var det bara att gå upp, chilla lite och sen åka till jobbet. Jag fick ringa till Eskilstuna, Strängnäs och Örebro denna gång. En Strängnäs gubbe blev as sur för att jag ringde. Sorry inte mitt fel att du tror att jag säljer nåt! Gubbjävel... Men men, eftersom det var så tråkigt att jobba just denna kväll (galet otaggad) var det en befrielse att få komma och sova hos Tobbe sen. Men innan vi sov kollade vi på Män som hatar kvinnor. Sinnes bra film fast lite obehaglig ibland. Den kan man rekomendera, även för lite känsligare typer! ^^

ByeBye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0