En kändis

Goddagens, härliga tider - trevliga tider!
Började dagen kl 10.20 med engelska. När vi börjar så är det en blond människa som presenterar sig och det visar sig vara Pia Johansson. Fast det visste inte jag och Carro då utan vi kände bara igen henne från Parlamentet och Hälsoresan. Så vi började kolla runt lite på wikipedia för att ta reda på vad hon hette. Hon har ju tydligen gjort massor med saker som vi inte hade en aning om. Men trevligt var det iallafall. Så har man pratat med en kändis också ^^.
Jag fick min dator idag också. Den var mycket finare än de andras tycker jag. Malin såg nog lite avundsjuk ut asså ^^. Hihi wups! Nu ska man bara fixa med ID-kort och skåp också innan man är helt på fötter. Förhoppningsvis har jag det fixat imorn.





Imorn är det upp tidigt som gäller. Kl 6 ska klockan ringa och 8 börjar matten. Sen är det psykologi och sen slutar jag! Då ska jag hem till Tobbe och baka bullar! Mums..

ByeBye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0