En sista gång

Så har jag åkt tuben till slussen, vandrat uppför götgatan till Södra Latins gymnasium för sista gången som deras elev...
Japp det stämmer bra det för jag har nämligen bytt skola. Nu går jag inte längre i SP2D på Södra Latin utan i E08 på Farsta Gymnasium. Det känns lite konstigt faktiskt men det här blir nog bra tror jag. Jag beklagar återigen Lisa och Tannaz för att ni fick reda på det genom Gabys blogg. Det var verkligen inte meningen och jag hoppas ni förstår det och inte hatar mig ^^. Älskar er båda jätte mycket och jag lovar att jag dyker upp på götgatan lite då och då för att träffa er.
Om nån timma ska jag åka till mamma för att äta tacos med henne, Tobbe och Håkan. Tobbe kommer ju hem från kryssningen med massa mumsigt till mig (man kan ju alltid hoppas). Vad som händer ikväll vet jag inte än men jag hoppas på chillkväll hos nån. Pallar inte festa idag..

ByeBye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0