Helgen

Tjollahopp gott folk!
I fredags var jag i ösmo och festade med mina kära kamrater. Mycket starkt av Fredrika att supa ner sig och sedan åka iväg för att träna dagen efter vid 10. Vi hade iallafall en trevlig kväll med lite onödigheter. Jag och Tobbe tvingades dela säng med Gaby och Eric. Eric låg bara och klagade över hur packad han var och hur iskall Gaby var (vilket hon faktiskt var också)! Några bilder kommer senare när Gaby lagt upp dem!
Igår chillade jag och Tobbe hemma hos mig i Sköndal. Vi var ensamma så vi passade på att basta och bada vilket inte vi gör så ofta när min päron är hemma. Runt midnatt låg vi och kollade på Sunes jul och då somnade Tobbe. Så vi kände att det var dags att sova.
Morgonen efter vaknade vi båda typ halv 10. Fast vi gick inte upp förrän vid 11 och då blev det lite stressigt. Tobbe skulle åka halv 12 till sin farmor och farfar men han behövde ju frukost. Men vi hann med det ändå! Lite senare tog jag bussen bort till Vendelsö för att gå på sminkkurs med Gaby, Caroline och Carin. Tjejen vi var hos hette Tia och hon jobbade för märket Mary Kay. Mycket trevligt och mysogt var det. Man blev helt förälskad i mascaran så den ska nog köpas in när jag får min första lön ^^. Nästa gång jag ska dit är 4 oktober. Då ska jag få lära mig lägga en fest eller vardagssminkning. Men jag ska ha med mig 4 kompisar som ska få göra det jag gjorde idag. Fredrika och Johanna får följa med men jag har 2 platser över. Någon som vill följa med?

Ikväll ska jag förstås umgås med min älskling. Fast vi vet inte var vi ska sova än dock. Det blir nog hos honom, eller det är vad jag hoppas på ^^.

ByeBye

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va kul att få hänga med på det :D Det ser jag verkligen fram emot! xD <3<3

2009-09-13 @ 20:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0