Helt slut

Ojojoj vilken dag! Man är ju helt slut nu asså.
Inatt sov jag hos älskling. Innan vi somnade kollade vi på Slumdog Millionaire. Den var väl bra fast vi orkade inte se klart den. På morgonen sen så vaknar med bra humör men det sjönk ganska fort. Jag kände mig stressad fast vi hade tid, inget batteri på mobilen, min sminkning blev helt fel och håret var förjävligt. Tobbe sa att han tyckte jag va söt, vilket då inte alls stämde så då blev jag irriterad över det också. Stackars min lilla älskling, kan inte va lätt att hantera sånt.
När jag kommer till skolan så ska jag hämta ut datorn på nåt sätt. Det finns 2 datarum som man behöevr ID kort för att komma in i. Jag har det rummet som ingen i min klass har så eftersom jag inte har nåt kort och de andras funkar inte så får jag inte ut datan. Men vi sprang dit lite då och då och till slut så var dörren öppen. Så jag fick min data och jag kunde logga in! Jippi! Men jag har inte fotat mig än för ID kortet än tyvärr. Sen är det massa annat som ska fixas också. Men det får jag göra på måndag för imorn är jag ledig! Wuhu!
Efter skolan fick jag och Carro springa in på hemköp och fixa lite käk. Vi skulle ju till jobbet. Otur som vi har kommer vi försent till jobbet. Det tar ju verkligen super lång tid att åka från farsta till alvik. Och bussen man ska ta sen är sjukt seg i början med alla bilar och köer. Typiskt...
Väl hemma igen typ 5 timmar senare så var det bara att ringa Tobbe och lägga mig i sängen. Jag har ju varit utan mobil hela dagen! Inte bra att inte ha nån kontakt med min älskling på hela dagen. Men han blev iallafall glad när jag ringde och det blev lilla jag med ^^.

ByeBye<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0