Home

Sådärja. Då var man hemma i sitt hus i Enskede igen. Det blev ingen film, ingen av oss var särskilt taggade men det kanske blir att vi ser den imorn. Men iallafall, vi satt framför datan hela kvällen och lekte med farmville (besatt?) och jag och Tobbes syster Ida fixade med våra bloggar. Jag hjälpte henne så gott jag kunde med mina små erfarenheter ^^. Godis fanns också förstås och jag och min älskling hann med litte kittelkrig också där jag stod som vinnare... Nej kanske inte men vadå, jag är ju svagare liksom ^^.

Imorn då? Upp vid 8 iallafall för att spela match kl. 10.15. Får se om Tobbe och Simon (Carros grabb) dyker upp till den andra matchen sen. Fick höra av pappa också att om vi går vidare, alltså vinner våra 2 matcher så ska vi spela imorn kväll typ och resten på söndag om vi går vidare därifrån. Spännande spännande...

Känner att jag håller på att bli sjuk också! Inte bra! Tobias Sundell har du smittat mig nu iallafall? ^^ Hihi älskar dig ändå! <3
Godnatt

ByeBye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0