Höst på riktigt?

Jag undrar om det inte var frost inatt. Gräset såg iallafall fruset ut hemma hos oss fast det regnade ju lite igårkväll. Så det kanske var därför? Jag vet inte..
Idag fick jag gå upp tidigt igen för Tobbe sov hos mig och han börjar ju så jäkla tidigt hela tiden. Men det är mysigt ändå. Igår badadevi, drack te och hade det allmänt mysigt bara.
Idag har jag engelska i 2 timmar. Sen skulle vi på nån teater eller vad det nu var. Jag ska försöka fixa lite på det som inte har fixats. Men ID kort har jag nu tagit. Så den är nog klar imorn! Jippi!
Och just det, det förra inlägget skrev min fantasifulle pojkvän, det var en udda beskriving på vad vi gjorde igår ^^.

ByeBye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0