"Mitt i huddinge"

"Ja hejsan mitt namn är Sophia och jag ringer på uppdrag av din lokaltidning "mitt i huddinge". Har du fått din tidning den här veckan?"
Så har jag sagt nu i 4 timmar till en massa folk i huddinge. Sånt får jag göra på mitt nya jobb men jag är helt överlycklig ändå! Man tjänar ju pengar liksom och det är helt klart bättre än att skriva kuvert. Det blir helt säkert tråkigt efter ett tag men det är ingen fara.
Jag kom hem nån gång innan 22 och är otroligt trött nu. Och jag har en känsla av att min dag imorn inte blir särskilt kul heller. Men runt kl 16 så kommer min älskade älskling Tobbe hem iallafall så då kan han få ta hand om mig och mina problem.

Mycket trött är lilla jag -.-

 

ByeBye<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0