Onsdag

Wuhu nu är det inte långt kvar tills Tobbe kommer hem!



Dagen var till en början fruktansvärt seg och jag har varit klumpig till 100 %. Imorse var jag den sista som gick hemifrån och då ska larmet igång. När vi larmar så ska dörren vara stängd. Så jag låser upp dörren, slår koden och försöker öppna dörren men det går inte. Det visar sig vara så att min klantiga lillebror har låst överlåset men det tar lite tid för mig att inse det. Så när jag får upp dörren går larmet ^^. Bra start på dagen asså men jag lyckades få ordning på det hela iallafall.
Efter skolan så gick jag och Gaby till Sandy's. Ovanligt va? Det blev latte och en cookie för min del. Den här gången satt vi inte kvar utan drar till gullmars för att träffa Micke och Carro. De skulle fixa en present till Mickes flickvän och vi behövde prata lite med Carro. Men iallafall, på tuben dit inser jag att jag har glömt min påse på Sandy's... Mycket klantigt faktiskt. Så när vi har mött upp Micke och Carro var det bara att åka tillbaka in. Gaby följde med mig men de andra åkte vidare till centralen. Varken jag eller Gaby hade nån lust att åka hem så vi åkte till Micke och Carro som satt på ett café. Innan vi gick in till dem höll jag nästan på att fälla en människa som bar på en unge... Otroligt smidigt det med ^^. På caféet satt vi jätte länge och snackade om allt och inget. Planerade vissa saker och så.
Runt halv 5 så måste Micke träffa Marat för att hämta en sak. Micke hade försökt få tag på honom enda sedan 12 typ. Så efter mycket messande så åker vi till gullmars för att träffa honom där. Då åkte Gaby hem. I gullmars står vi och väntar ganska länge på denna sega typ. Men till slut så dyker han upp, trött men glad. Vi står och snackar ett tag men sen så var det dags att åka hem igen.

Nu är det fotboll på tv och Sverige spelar sämst. Jag kollade lite under första halvlek medans jag gjorde lite matte. Jag ligger efter jätte mycket. Tror jag ska se slutet på matchen och göra lite engelska sen. Efter det är det telefon-time med Tobbe och te.

ByeBye<3

Vesslan och Bävern i Oslo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0