Saknad

Min älskling har åkt ut i skogen nu och kommer inte hem förrän på fredag! Detta blir tungt asså men jag ska nog klara det. Saknar dig Tobias men du får ha det så bra!

Men iallafall, idag så var jag i skolan (måndag liksom) och det var otroligt meningslöst. Det är både jag och Gabbs överens om ^^.  Vi att och viskade hela geografin. Sen uträttade vi några ärenden och vi åkte hem. Jag packade ihop min saker hos pappa och åkte till mamma med dem. Hann prata lite med Håkan tills det var dags att åka till 98:ornas träning i Sjöstad. De börjar bli duktiga asså men lite dåliga på att göra som man säger. Fast vad ska man begära? de är ju 11 år liksom.
Nu ska jag fixa lite te oc tagga inför imorn. Hat dock inte gjort matteläxan men det löser sig nog ^^. Godnatt världen!

Mig och älskling på flaten i somras <3

Kommentarer
Postat av: Angelica

åå, så söta ni är! :) Vi måste ses snart! <3

2009-09-08 @ 17:29:54
URL: http://carrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0